# Kallad av mörkret - Rhyannon Byrd

Kallad av mörkret är den första delen i serien blodsjägarna :)



Fem sekunder tidigare hade Mason Dillinger kunnat svära på att det var en omöjlighet

att en kvinna som var hans rätta hans utvalda ens existerade, och att han dessutom skulle finna henne på ett trångt café. Men trots det är den söta doften av dödliga Torrance Watson nog för att tända en eld djupt inom honom. Han måste göra henne till sin, men vet samtidigt att det är något som hans flock aldrig skulle tillåta. Och vad värre är: den lömske varulv som han jagat har sett vad Torry betyder för Mason, och har nu gjort henne till sitt villebråd.

Tvingad att skydda henne från den grymme lönnmördaren ställs Mason inför sin svåraste utmaning någonsin. Har han mod att gå emot sin flock och besegla blodsbandet som gör Torry till hans ett bevis på illojalitet som få överlever eller leva en evighet utan kärlek?
_____________________________________________________________________________________________
Jag har inte så mycket att säga om denhär boken annat än att den var ENORMT BRA!!! Jag vet inte om det är den skickliga fantasy-berättelsen eller det att den är så ENORMT annorlunda, eller vad det är. Men jag vet att jag älskar den!!! Stort tack till dig Thess som tipsade mig om den, och dessutom lånade ut den till mig!!! :D 5/5 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0