Julklappar! :D

Ja - eftersom att det är jul-lov så blir det ju också julklappar... Jag fick 29 böcker :D Men 2 utav dem fick jag i dubbletter - både av therese och mamma :-/
Dessa böcker fick jag;
splitter
ögat över månskäran
upprorsänglar
nattens begär
under din hud (x2)
mer än ögat ser (x2)
natthimmel
flocken
tänk om det där är jag
en liten chock
ursäkta att man vill bli lite älskad
expert på att rodna
tagg i hjärtat
feber
frost
bytet
hunger
knappt lovlig
uppvaknandet
falling and fly
vindens skugga
ängelns lek
bara inte du
silence
starcrossed helena
som om ingenting
stealing Phoenix
i skydd av mörkret

så nu har jag en del att läsa - det kommer recension/er imorgon :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0