# Bränd - P.C och Kristine Cast

Jag har äntligen fått boken ''bränd'' som jag började läsa direkt. Bränd är den 7:e delen i house of night- serien. Jag vill som vanligt varna er som inte läst de föregående böckerna att inte läsa denna recensionen!
Jag hörde Nyx melodiska skratt inom mig, och hon sa;
''Nej min flicka, det är inte över. Det här är bara början.''

Zoey Redbirds hjärta är krossat och hon vill stanna på den Andra Sidan för evigt. Den ende som kan nå Zoey är Stark, hennes livvakt, men han har bara 7 dagar på sig att komma på hur, lyckas utföra det och övertala Zoey att komma tillbaka. Det första han måste göra är att dö...
Zoeys bästa vän, Stevie Ray, har en hemlighet som också kan vara avgörande för att få tillbaka Zoey. Men priset för att avslöja hemligheten är otroligt högt.
Hur skall Stevie Ray kunna riskera allt? Och hur skall hon - om hon väljer att inte göra det - någonsin kunna förlåta sig själv, om Zoey skulle dö...?
__________________________________________________________________________________________
Jag måste säga att början är ganska seg, och att jag aldrig varit så irriterad på Zoey innan. Men den seg delen går över och snart kan du inte sluta läsa ! En osanolikt bra bok som man saknar långt efter den sista sidan! 5/5!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0