* Fallen ängel - Becca Fitzpatrik

Jag kom på mig själv med att börja skriva om den andra delen i ''fallen ängel''-serien när jag märkte att jag - otroligt - nog inte har skrivit om den första! Så det tänkte jag börja göra nu. Som ni nog förstått heter den första boken ''fallen ängel''. SUPRISE ! :P
EN SVUREN ED
EN FALLEN ÄNGEL
FÖRBJUDEN KÄRLEK

Med sitt hånfulla leende, och ögon som ser rakt igenom henne, fångar Patch omedelbart Nors uppmärksamhet.
Om än mot hennes vilja och absolut mot hennes bättre vetande.
Patch dyker upp överallt i Noras liv, och verkar dessutom veta mer om henne än hennes närmaste vän.
Nora måste välja; Ge upp sitt motstånd och bli hans, eller fly så långt och fort som möjligt.
Men när sanningen om Patch börjar gå upp för henne är det för sent att fly...
_________________________________________________________________________________________
Jag vet inte hur jag skall beskriva bokens dragningskraft, från första sidan till den sista. Den är inte densamma som andra böcker, den har något eget, något som gör den ännu mer tilldragande. Boken är en enormt bra bok och rekomenderas högt till er som gillar t.ex twilight, eftersom den har en twilight-lik grund. Jag tror till och med att jag blivit kär i Patch! :P 5/5!!! :D <333
Varning: Vansinnigt beroendeframkallande!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0