# Förlorad ängel - Becca Fitzpatrik

Som jag sa innan så skulle jag skriva om denna boken när jag kom på mig själv med att inte ha recenserat den föregående boken. Som vanligt råder jag er som inte läst föregående bok att inte läsa denna recensionen!!!
EN SVUREN ED
EN FALLEN ÄNGEL
FÖRBJUDEN KÄRLEK

Noras lycka med  Patch som skyddsängel blir kortvarig. Hon misstännker snart att han vill henne illa och drar sig därför undan. Patch svarar genast med att börja dejta Marcie, Noras värsta fiende och verkliga plågoande.
Det går så långt att Nora börjar misstänka att det är Patch som ligger bakom mordet på hennes pappa.
Kan Nora lita på sin skyddsängel?
Eller är hans hemligheter mörkare och farligare än hon någonsin kunnat föreställa sig...?
______________________________________________________________________________________________
Det finns inte ord nog att beskriva denna boken! Det är en bok som har allt! Spänning, sorg, kärlek, smärta, död... ALLT!!! Den lämnar efter sig en tomhet och en faktisk fysisk känsla. Och det säger jag inte bara, jag menar det. Kanske beror det på att den slutar med en RIKTIG cliff-hanger? Jag vet inte, men den fyskiska och underliga känslan finns där...! Rekomenderas till alla som kallar sig själva ''bokmalar'' eller överhuvudtagen har någon smak för böcker!!! :D 5/5!!!!!!!!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0