P.S Han är min - Rosie Rushton och Nina Schindler

'' Kära Frederi... Frieder... Kära Freddie.
Nu blev du allt förvånad, va? Du trodde väl att du skulle få fortsätta att lägga ut dina lömska krokar ostört. Det kan du ju drömma om!''

När tuffa Ellie från England och sofistikerade Frederike från Tyskland träffas på sommarläger i Frankrike skär det sig direkt. Och inte blir det bättre när de får reda på att den snygge Marc har gått ut med dem båda!
När de kommer hem efter lägret börjar ett aggressivt mejlande. Men efter hand inser de att de båda har värre bekymmer än en gemensam pojkvän. Kanske kan Ellie stötta Frederike när hon plötsligt får problem på hemmaplan. Kanske kan Frederikes goda råd hjälpa Ellie när hon måste konfrontera det hemska i sitt förflutna. Och kanske kan de tillsammans komma på ett bra sätt att sätta dit Marc...
_______________________________________________________________________________________________
Jag vet faktiskt inte vad jag tycker om boken? Jag menar... själva historien är bra, och när man väl kommer in i boken är den också bra. När man kommer in i den. Men med en så seeg och tråkig början så tar det liksom en vecka att arbeta sig igenom de första 50 sidorna... men sedan blev den bra, och man läste ut de resterande 150 sidorna på en dag. Men som sagt - det är bara om man orkar arbeta sig fram till de sidorna...
Jag skulle nog ge boken 2.5/5 :-/

Kommentarer
Postat av: Sanna

Svar: Haha ja den resan blir svår att slå!

Vilken bra blogg du har förresten! Själv så tycker jag ju inte så mycket om att läsa böcker så mig får du inga boktips av, men det är ju kul att se vad du läser för något :) Kram

2011-11-26 @ 00:14:50
URL: http://fotografsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0