# Beautiful dead Arizonas bok - Eden Maguire

Var går gränsen mellan liv och död?

Varken levande
eller döda
rör de sig i de odödas gränsland

Bara Darina kan hjälpa dem nu...

Det har snart gått ett år sedan Arizona drunknade i Hartmann Lake. Dränkte sig, enligt polisrapporten. Men det är något som inte stämmer. Skulle verkligen populära Arizona - snygg, rik och självsäker - ta sitt eget liv?

Darina måste hjälpa Arizona som hon hjälpte Jonas. Men hon motarbetas på alla fronter, inte minst av Arizona själv. Vad är det hon döljer? Vilka hemligheter göms bakom den perfekta ytan? Darinas eget liv är mer än en gång i fara och tiden blir alltmer knapp.

_______________________________________________________________________________________________
Min datosr har varit lite konstig de senaste veckorna så har inte kunnat skriva på ett tag, men nu har jag defragmenterat den så den funkar igen :)
I alla fall - jag skulle egentligen recensera summers bok och phoenix bok, men jag märkte att jag inte ens hade recenserat denna...:-/ Jaja, jag gör ju det nu i alla fall :)
Boken har en seg början, och det stör mig ganska mycket faktiskt. Jag menar - om man inte kommer in i boken tar den mycket längre tid att läsa... men man kommer inte in i den förrän typ kapitel 8 eller något liknande...
Men när den väl börjar blir den asgrym!!! Den blir asgrool :)
I slutet blir det verkligen att man struntar lite i läxorna för att man vill läsa, och att man sitter ensam och instängd på rummet istället för att följa med kompisarna ut på stan och sådär... :P
Rekomenderas till alla som har tålamod att vänta på något gott!!! 4/5 :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0