ligger lite efter i läsningen...

som ni förmodligen har märkt ligger jag liiite efter i läsningen, men de enda böckerna som jag hinner med att läsa just nu är skolböckerna...
Medans min ''har läst''-lista blir alltmer mikroskopisk växer mig ''vill läsa''-lista gigantisk. Men jag skriver ner den i bloggen. (Det är ett trick för att dölja att jag inte lägger in mycket annat ;P )
1.starcrossed helena - Josephine Angelini
2. förgiftade äppöens klubb - Lilly Archer
3. I nattens djungler - Amelia Atwater-Rhode
4. Splitter - Charles Benoit
5. Ögat över månskäran - Libba Bray
6. Upprorsänglar - Libba Bray
7. Längtans rike - Libba Bray
8. Som jag vill vara - Katarina von Bredow
9. Hur kär får man bli - Katarina von Bredow
10. Räcker det om jag älskar dig?- Katarina von Bredow
11. Expert på att rodna - Katarina von Bredow
12. Knappt lovlilg- Katarina von Bredow
13. Som om ingenting - Katarina von Bredow
14. Bara inte du - Katarina von Bredow
15. Hål i huvudet - Jenny Jägerfeld
16. Textlek - Kate Cann
17. släppa taget- Kate Cann
18. Besatt - Anne Cassidy
19. Spelar död - Stefan Casta
20. Den gröna cirkeln - Stefan Casta
21. Du vet var jag finns- Rachel Cohn
22.Hungerspelen - Suzanne Collins
23. Fatta eld - Suzanne Collins
24. Mycket mer än så - Sarah Dessen
25. När jag lät dig gå - Gayle Forman
26. Kär i kärleken - Lina fors
27. Inga livstecken - Inger Frimansson
28. Drakryttaren - Cornelia Funke
29. Tjuvarnas herre - Cornelia Funke
30. Bläckdöd - Cornelia Funke
31. Reckless - Cornelia Funke
32. Gone - övergivna - Michael Grant
33. Ingen sommar utan dig - Jenny Han
34. Chain mail skicka vidare - Hirosh Ishizaki
35. Skämmerskans dotter - Lene Kaaberol
36. Skämmartecknet - Lene Kaaberol
37. Ormens gåva - Lene Kaaberol
38. Skämmarkriget - Lene Kaaberol
39. Nattens begär - Sherrilyn Kenyon
40. SMS från soppero - Ann-Helen Laestadius
41. Krigarhjärta - Henrik Larsson
42. Isöhäxan - Henrik Larsson
43. En lördag i juli när jag var 7 år - Mary Lawson
44.Ibland bara måste man - David Levithan
45. Decembergatans hungriga andar - Ulrika Lidbo
46. Under ytan - Cecilia Lidbäck
47. En liten chock - Johanna Lidbäck
48. Tänk om det där är jag - Johanna Lidbäck
49. Saker som aldrig händer - Johanna Lidbäck
50. Vampyren i blackeberg - Johan Ajvide Lindqvist
51. Mer än ögat ser - Melissa Marr
52. Under din hud - Melissa Marr
53. Berusad av evigt liv - Melissa Marr
54. Fyra dagar fyra nätter - Morgan Matson
55. Tagg i hjärtat- Cannie Möller
56. Oktober - Cannie Möller
57. Lucia - Cannie Möller
58. Skulden - Cannie Möller
59. Med himlen som tak - Cannie Möller
60. Himlen börjar här - Jandy Nelson
61. Förföljaren - Magnus Nordin
62. Natthimlen - Sofia Nordin
63. Det händer nu - Sofia Nordin
64. Vilda gröna ögon - Joyce Carol
65. Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag - Sara Ohlsson
66. Öppna ditt hjärta - Coleen Murtagh Paratore
67. Ängeln - Bali Rai
68. På ödets vingar - Julia Sandström
69. Så långt vingarna bär - Julia Sandström
70. Om du var jag - Jessica Schiefauer
71. Night world: Att lura döden- L.J Smith
72. Frost - Maggie Stiefvater
73. Feber - Maggie Stiefvater
74. Bryta om - Åsa Anderberg Strollo
75. Blod - Åsa Anderberg Strollo
76. Ursäkta att man vill bli lite älskad - Johanna Thydell
77. Jorden runt på 80 dagar - Johan Unenge
78. I gryningen tror jag att mamma skall väcka mig - Christina Wahldén
79. Döden i dina ögon - Rachel Ward
80. Döden i dina ögon: arvet - Rachel Ward
81. Ful - Scott Westerfeld
82. Ful eller snygg - Scott Westerfeld
83. En gång - Margaret Wild
84. Hata romeo - Rachel Wing
85. Kyssen - Jacqueline Wilson
86. Vindens skugga - Carlos Ruiz Zafón
87. Ängelns lek - Carlos Ruiz Zafón
88. Jag minns inte varför jag älskar dig - Gabrielle Zevin
89. Boktjuven - Markus Zusak
90. I skydd av mörkret - Rhyannom Bhyrd
91. Mörkrets beröring - Maggie Shayne
92. Hunger - susan krinard
93. Bytet - Rachel Vincent
94. Flocken - Rachel Vincent
95. Nio liv - Rachel Vincent
96. Den mörkaste kyssen - Gena Showalter
97. Den mörkaste nattan - Gena Showalter
98. Nattens själ - Maggie Shayne
99. Den förutbestämda - P.C Cast
tjaaaaa... som sagt växer den EN ANING... :-/ Jajaaaa det kommer ju ett höstlov om några veckor........ får läsa liite dåå :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0