Årets bok



I Maines bergstrakter finns en stad befolkad av varulvar. Där har de levt sedan urminnes tider, i skydd av de djupa skogarna och i harmoni med de få människor som fått kännedom om deras existens. Men nu har allt förändrats för en grupp rebelliska varulvar har fått smak på människokött … och deras senaste villebråd är Michaela Doucet.

Brody Carters uppdrag var långt ifrån enkelt … Om det inbegripit en annan kvinna skulle det ha varit så mycket lättare. Men nu gällde det Michaela Doucet. Han kände knappt den provokativa cajunkvinnan, trots det hemsökte hennes vackra ansikte hans drömmar. Han visste att kvinnor som Michaela aldrig blev intresserade av män som han – män som var tillräckligt ärrade av livet för att vända resten av världen ryggen. Men det spelade ingen roll, han var tvungen att skydda Michaela från varulvarna som ville se henne död. Även om hans beslut skulle förändra hela hans tillvaro. Även om det var galenskap. Han hade inget val. Han hade aldrig haft något val …

____________________________________________________________________________________________
Jag har längtat SÅÅÅ efter den här boken och asså gudinnaaa!!! Så tjortovski bra!!! :D LOVE LOVE LOVE!!! :D Jag brukar ju alltid störa mig på folk som inte vågar erkänna sina känslor för varandra (de har ju knappast ngt att förlora?) - men inte här! Nej för man förstår verkligen varför de håller käften om det :D Jag gillar det.
Och nu kan jag säga HA-HA till alla ni som trodde att jag hade fel om vem som var den skylldige! Jag hade rätt - både om vem det var och motiv! :) Det tyckte jag var bara bra för det är både kul att ha rätt och har aldrig gillat snubben som var skylldig :)
I alla fall - älskar boken och rekommenderar till alla! Alla och punkt! :D 5/5 :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0