Veckans citat v.1

'' Inte nog med att jag måste komma på ett sätt att rädda min 'odöda-döda-numera-ondskefulla' bästa vän, hitta på ett sätt att förinta en odödlig falllen ängel som min själ har ett band till, bevisa för världen att min mentor som är älskad av alla är ond, hålla ett öga på en död killes kropp för att se om han återuppstår, klara av skolan och förvandlingen till vampyr och lära mig att kontrollera mina krafter som den första vampyren i världshistorien som har kontakt med alla de fem elementen, utan nu var jag också tvungen att oroa mig för att jag var präglad med min ex-pojkvän som är hatad utav min nuvarande pojkvän... Men hallå - ingen har påstått att high-school är lätt!'' - Zoey Redbird, house of night, P.C och Kristine Cast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0